måndag 17 maj 2010

Ooops!

Jag skulle fixa med en något sen överaskningspresent till min man och råkade "snubbla" lite med fingrarna över tangenterna. Hmm...nu har jag helt plötsligt två biljetter till nya Sex and the City filmen i min ägo. Betalda och klara. Vem vill följa med? Någon? Torsdag nästa vecka. Jag tror knappast min man uppskattar detta som 32 -års present eller också misstar jag mig rejält.

Hör av dig om du är sugen på lite filmmys med just mig som sällskap och ja, ett gäng allt för salta popcorn givetvis.

Ska vi säga först till kvarn får den? Kram Fru F.

4 kommentarer:

  1. Bring it on! Men jag vet inte riktigt hur...men på nåt sätt...Kram

    SvaraRadera
  2. Hmmm, har inte sett den första än, såg dock att den filmen fanns här hemma, kanske blir kvällens sysselsättning efter föräldrarmötet ?? Kramar Evy

    SvaraRadera
  3. Jag kan följa med!!!!!

    SvaraRadera
  4. Skulle vara kul att träffa dig ändå utan bio :)

    SvaraRadera