måndag 29 juni 2009

Premiärdopp utomhus för Lilleman



Uuunderbart väder, älskade sol - välkommen! Lilleman tog sitt premiär utomhusbad idag. Han passade på att svalka fötterna och benen samt såg till att skydda huvudet väl med den nya inhandlade solmössan från POP men inbyggt UV-skydd. Mamma Fridolina passade på att sola sina lysrör till ben, dock utan solskydd så nu återstå att se vilka delar av kroppen som blivit kräftröda till morgondagen. En mycket härlig dag! Fram för fler sådana här väderdagar tack!
Nu blir det bingen med penna och papper, förhoppningsvis ploppar några idéer på hur verandan skall inredas upp... eller också inte! Det känns som den kreativa inredningssidan är utlånad för tillfället, tyvärr. Det är dock inte Fröken Mara som visat sin shopplusta idag...Ja, ja...då var i alla fall sommargarderoben komplett nu och det är ju postitivt! Men stön, jag får nog lov att ringa den där Ernst Kir.... om jag skall få lika bra ordning på min veranda som på min garderob! Jag undrar om han står med på Eniro?

1 kommentar:

  1. Han är ju så Go & Söt ;) Vi får snart planera in någon dag jag ska komma :P Ha en skön helg!!Puss & Gull Rebecca..

    SvaraRadera