måndag 8 juni 2009

En liten hjärngympa inför morgondagen innan Johan Blund (förlåt John...saknar oa) kommer på besök

Imorgon =

Morgongosa och läsa Mollie ggr 2 och sen gosa igen...
Frukost, kaffe och gröt till mig, pupp och lite semper till lilleman
Lek
Långis med Voffe och son som då somnar skönt...och just det Ne-You i lurarna...
Hänga tvätten och dammsuga (med nya dammsugarpåsar som inhandlades idag...JA, det är sant mamma...NYA!!!)
Möta upp V o S med mödrar och träffa andra bebisar, mammor OCH pappor på öppna förskolan...fika, leka, prata och fika leka och prata igen...
Hem äta god? (ja, förhoppningsvis i a f ) lunch = lasagne som gjordes ikväll
Kissa den fyrbenta
??????????? .....i nån timme....
Duscha eller bada och förbereda inför tjejmiddagen, bli lite fin helt enkelt (tänk om jag kunde vara sådär go jag också iklädd endast en Liberoblöja som han är bredvid mig nu?)...Vad tar jag på mig? Mina nya rosa jeans kanske?
Promenad till tjejmiddagen dit även mina två småpojkar får följa med :-)
Äta, njuta, snacka en massa skit och njuta igen...skoj... dricka? Ramlösa även imorgon, yes! Och gott var det ...
Promenad hem för en sovande Ebbe och en trött Odd med mamma/matte
Brioslafen för lilleman, vatten för buffrick (som även bäddar upp överkastet och lägger sig)...
Christine på 5:an...
Pocket? Kanske Olivia Joules en liten stund annars....ZZzzzzzzz....

Oki...sen får vi se om det blev som man tänkt sig...

Puss och gull

3 kommentarer:

  1. Hmm... Jag hörde att damen tänkte vara hemma o vara mamma ett tag till... Räkna med våldgästning i sommar! Miss U som fn...
    Puss Fia

    SvaraRadera
  2. klart jag räknar med, det är bra odds på ett sånt besök! puss o gull

    SvaraRadera
  3. Jag blir så glad när jag läser din blogg ;) Du njuter verkligen av att vara mamma...O ledig, det är vell så det ska vara ;) Puss & Gull / Rebecca A

    SvaraRadera