måndag 6 december 2010

Decembernytt.

Vi bakar "Pippar" på förskolan. Jag fullkomligt älskar dessa bruna knapriga kakor. Vi njuter av snön och kylan. Visst är det vackert ute nu?
Vi promenerar. Mamma insisterar...och vi andra henkar på.

Vi går på fyrtioårskalas...

...och tittar på alla barn som åker skridskor...OCH jag vet definitivt vad jag lägger till på min önskelista till tomten...Att få ett par skridskor vore inga fel.
Vi åker bob...mormor och jag...
...och pappa och jag. Tut, tut i backen!

Vi går på Alexs fina dop. De sjöng så fina psalmer att jag sov under hela cermonin.

Vi leker...

...och vi fredagsmyser.

Livet är allt bra härligt va? Är det något som jag lärt mig av pappa är det att chilla, ta't lugnt och göra det man mår bra av. Det gäller att njuta liksom...
Må supergott alla läsare/ Kram Lilleman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar