söndag 11 juli 2010

Som en prinsessa på en pruttballong.

Känslan av att se målet är lika god som Pollys limited edition. Herregud, så skönt det är när man är på strecket av ett mål. Men shit så totalt okul det är att läsa körkortsteori. Jo, det är sant. Det finns ju roligare läsning. Typ Mia Skärringers nyaste pocket. Då log jag ett antal fler gånger än när jag läser om allt från spolarvätska till farbror blå. Men köra bil börjar bli rätt skoj ändå och kursen är slut. Jippi! Skål! Halleluja! (Ja, allt typ).

Jag känner mig lite som en prinsessa på en pruttballong när jag sitter där bakom ratten och styr. Jag vet aldrig när det smäller liksom. Men än har det gått bra och mycket är tack vare den bästa läraren man kan ha. Heja, heja Lillan. Du är bäst. Tack för den här veckas tålamod.
Kram Fru F (snart ett körkort rikare)

...För jag ropar ju hej redan innan det är klart som ni märker...
Puss på er, vilka ni nu är som läser.

1 kommentar:

  1. Blev lite som en bubblig omskakad sockerdricka,full i skratt men även tagen av allvaret bakom dina ord =)
    Lite galen,väldigt rätt på,pedagogiskt allvarlig,vetgirig och MYCKET trevlig att jobba med- det är DU =)
    Ha en alldeles underbar vecka nu.....och glöm inte- HA KUL ;)

    //Lillan

    SvaraRadera