onsdag 7 juli 2010

Det där med matte...

...har aldrig riktigt varit min grej. Så är det bara. Räkning av bromsstrecka, stoppstrecka och vad hette det nu...reaktionsstrecka. Nej fy bubblan! Hur ska jag få det att kännas minsta kul? Räkningen alltså. Nej, jag tycker inte om att göra tråkiga saker så är det bara. Hoppas att Mr Oa kan trolla lite för mig och göra om räkningen till en rolig circus eller något när han kommer ut ur duschen. Annars går jag nog ut och backar runt lite på parkeringen igen, för det börjar bli rätt skoj...rätt skoj. Fast det är klart, inte lika kul som circus förstås!

/ Fru F.

2 kommentarer:

  1. Roligt att backa?! När du kan backa OCH räkna kan du väl lära mig :)

    SvaraRadera
  2. Malin Holmstrandsöndag, 11 juli, 2010

    jag får komma och räkna lite med dig <3

    SvaraRadera