fredag 2 juli 2010

I dagarna två.





















Den svenska sommaren är fantastisk och vi vill inget hellre än att att bara njuta av den och ta tillvara på de underbara dagarna på bästa sätt. En regnig dag var denna vecka och då passade vi på att ta en shoppingdag på Marieberg. Som tur var hade de Circustema på IKEA och jag träffade på en mycket spännande clown där som kunde jonglera fantastiskt bra. Mormor och morfar köpte ett tält till mig som ser ut som en iglo (ifall jag behöver svalka mig lite i sommar) och jag hjälpte givetvis till att bygga ihop det. Pappa och jag somnade nästan där inne, så mysigt var det.

Igår var vi på min polare Leons dop. Allt var superduper och extra skoj var det att springa runt vid Måltidens hus på den stora gräsmattan där. Tant Fia gav oss barn såpbubblor och ballonger så ni förstår ju själva vilket kalas det blev. Jag somnade som en stock efter middagen på kvällen och då trampade mamma och pappa hem till Leons päron för en trevlig kväll i gott sällskap.

Nu laddar vi om för nu är det dags för bröllop och det blir nästan som i prinsen och prinsessans värld, för även om det inte varar i tre, så varar det gott och väl i två dagar. Sablans skoj ska det bli.

Ha nu en trevlig helg, Lilleman E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar