onsdag 14 oktober 2009

Jag & Brudarna!
















Fantastiskt trevligt är det att mingla med brudarna! Ikväll var det nära att mamma fick gå hem själv, så kul var det hos Malin. Men det är klart, det är det ju jämt!
Idag var det lite "extra extra" där borta hos min vän. Hon hade bjudit in några gäster bl. "StorMjukVoffe" och Natalie. Jag njöt till fullo av allt trevligt sällskap. "StorMjukVoffe" var så härlig att jag höll på att somna på honom. Och när det kommer till Natta så tror jag att hon passade på att öva lite, hon ska ju snart bli faster. Kul hade vi!

När vi kom hem var jag väldigt trött och mamma trodde jag skulle somna bums. Haha...inte! Jag har i dagarna två kommit på att jag ska gosa mig till söms. Mysigt värre så klart, men mammas middag...ja, den fick intas först efter kl. 20.00...tjihii...

Må så gott! Kram Lilleman (som i morgon fyller åtta månader! Tänk va tiden går fort va?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar