torsdag 8 oktober 2009

Bläää...

...hungrig...trött...illamående...tankspridd...okreativ...grå...seg...och HUNGRIG!!! Alltså lösningen kommer med lite middag....och middagens lösning kommer med Mr Oa... och Mr Oa kommer med målare W...och med målare W kom ett annat önskemål...KAFFE Frido tack...och några vinbrända bullar till det...

Självklart målare W. jag gör mycket för dig det vet du...Några vidbrända bullar och en kopp svart...Bara mitt önskemål kommer med er... PIZZA tack! En stor, fet, onyttig med räkor, lök och ananas tack! Yepp...så är det...inget kockande för familjen på Norrängen idag, inte...Nä, nä!!!

Idag...just nu är Fridolina trött, slutkörd och seeeg...Yes, så är det...och det tänker jag vara i kväll, direkt efter jag mejlat tipspromenaden till faster Vevan...Trött, slutkörd och seg blir mina vänner i kväll, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar