måndag 31 augusti 2009

Klar!

Ärligt talat...lite extra städ entusiasm skulle nog inte skada! Eller i alla fall städtempo! Kan jag inte få halva ditt kussa? Det skulle nog göra susen. Nu är det i alla fall klart. Vår lilla vrå är skurad, dammad och redo för att möta veckans damm monster.Kan inte fatta vad jag gör för fel...hela dagen har det tagit! Fast det är klart...två doggiewalks, en nedbajsad fyrbent (som rullat sig i något vi hoppas var hundbajs i alla fall), två svärföräldrar på besök, ofantligt många måltider och ett spontanbesök av världens bästa Sigge hände där emellan och det var sååå välkommet! Jag diggar spontant -molto!

Sedan går att tillägga att fröken F. varit extra duktig idag och använt avloppsrengöring...Mmm...ni läste rätt! Det är inte mycket mer än " Do it" som gäller när man är särbo med sin Mr Oa x antal dagar per vecka.

Nu blir det måndagsshopping, fylla upp kylskåpet, sen är vi laddade att inta veckan! Vi inleder om en timme med ett kärt Bella besök och fortsätter morgondagen med några av de bästa på förskolan OP och lunch på stan. Nice skall det bli!

Nej, nu kan vi inte stanna vid burken mer. På med kläder och ut och besök ICA nära...

Ha en skön vecka alla läsare!

Fröken Fridolina

Ps. Tack Sigge. Dräkten var superhet och perfekt! Jag hoppas mina heta badkallingar gör dig till kung i poolen...fast det är klart...det är du ju redan...Kram Ebbe Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar