onsdag 12 augusti 2009

Jag borde...

köpa nytt smink. Det är något jag skulle ha behövt en längre tid. Jag förstår inte att jag inte kan få ändan ur... Kanske handlar det om att jag inte kan så mycket om spackel...eller snarare inget alls. Lite skönt är det när det är sommar för då behöver man inget. Jag vet vad mascara är och puder och... rouge, men jag skulle också vilja veta vad en foundation är, liksom alla underkrämer eller ögonkrämer och olika skuggor o s v.... Hmm, får nog ta tag i detta snarast. I morse nallade jag faktiskt lite av mamma. Jag behöver dölja den där brutala finnen på min högra kind som jag råkat trycka ut lagom till vimmelkvällen med brudarna...smart!

Nej, tacka vet jag att bara gå och sätta sig i en stol och bli fixad av någon som vet hur man vill ha det. Då känner man sig både trygg och ompysslad. Ett beök är inbokat hos Nyheima. Ta hand om min risbuske och massera gärna lite gosemassage i hårbotten också. Det behöver nog den här mamman nu. Ska bli skönt, minst sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar