onsdag 6 maj 2009

Kvällstipset med ursprung M Eriksson

www.villervalla.se
Helt otroligt söta och funktionella barnkläder! Ett tips - för er som vill! De flesta visste nog redan, men inte jag, jag är ju en ganska "färsk" mamma och delar frikostigt med mig av allt som är "braigt". Fick det av en annan mamma som förövrigt tillhör kategorin supermorsor enligt Lattemamman. Tack för tipset Maria! Även tack för storlek 68! Jättefiiina och sååå gosiga! Can't wait tills dagen den lille kan ha dem! Blir nog lagom till solens glansdagar -juni, juli & augusti. Åh -längtar! En dag med regn räcker för mig. I morgon? Dag 1 på babymassage- spännande så klart. Nu? Natti tratti!

2 kommentarer:

  1. Ja visst har de fina kläder?! Måste absolut få en bild på Ebbe när han kan ha sina coola shorts!=)Sköt om er! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Håller med om att de kläderna är underbara. Nils har inga än men jag har tittat och dreglat på deras hemsida!

    SvaraRadera