onsdag 11 februari 2009

"Längtan, väntan o sakna'n"

Det är vad jag känner i kväll...16 dagar kvar och det har väl aldrig känts som tiden sniiiglar sig sååå som den gör nu...bara längtar, väntar och saknar...Tänk va? För första gången på nio månader skall sniglarna visa sig. Jag har förstått att det är många som känner så. Bebis du får komma ut till oss nu eller i alla fall snart eller åtminstone efter sportlovet...

Du är längtad,väntad och saknad!



Du är också längtad, väntad och saknad älskling!














Herregud! Jag brukar väl inte vara så här? Men kom hem nu Oa! Den här Norgeveckan känns som tusen gånger längre än min Italienvistelse! Och då snackar vi fyra dagar i jämförelse med tre månader! Jäpp, man bli helt klart påverkad när man är gravid. I detta fall verkar det bli synligt 16 dagar innan beräknad nedkomst, då är man skapligt förskonad ändå förstår jag.

Jag är skapligt påverkad nu i kväll känner jag!









4 kommentarer:

  1. Åh vad gulligt! Å vet du vad? Jag tycker också att tiden går oerhört sakta nu, nu måste bebisen komma ut för jag längtar också :) Puss Fridolina!

    SvaraRadera
  2. Det förstår jag, att båda är efterlängtade ;-)
    http://kikkansblogg.blogspot.com/
    //Kirsi

    SvaraRadera
  3. Jag instämmer.. Kom nu bebis, kom!! Faster väntar med spänning ;) Och Johan kan komma hem han med för den delen :P Puss o kraam

    SvaraRadera
  4. Tack faster! det är bra att du håller med! Puss bebis i magen

    SvaraRadera