måndag 9 februari 2009

...eller inte

...snart halv sju, jag är trött... eller inte?... kan inte bestämma mig riktigt. Vet inte heller om jag har mkt kvar på jobbet att göra... eller inte?... är allt klart... eller inte? Känner för att städa och pyssla den ena stunden... den andra inte... Ska jag träffa kompisar i kväll och käka middag... eller inte?...Ska jag klä på mig nu... eller välja TV:n en stund till... eller inte?...
Suck, gud så jobbigt det blev nu... sängen vore skön ett par timmar till men det går ju bara inte!...Nej, jag får dricka upp mitt morgonkaffe och sedan fixa mig för dagen helt enkelt!

Ciao!

1 kommentar:

  1. Haha! Precis så känner jag mig just nu. Ska jag laga mat eller... ska jag duscha... eller ska jag kolla lite mer på tv eller... ska jag städa (eh nej!) eller...ska jag inte göra någonting (ja!)... men äta bör man annars... Kram R

    SvaraRadera