torsdag 29 januari 2009

chokladpudding med mycket grädde...

...är riktigt gott, oj oj, tur att vi fick besök ikväll för då kunde jag göra en stooor skål med chokladpudding som nu nästan är helt slut... jammiiii! Behöver jag säga i vems mage mer än en tredjedel hamnade?

Är så lycklig nu, tänk att man kan få känna detta lyckorus, helt fantastiskt. Och inte blir det sämre när man får höra lite "extra extra" som gör att hjärtat slår mer än dubbla slag.

Imorgon ska vi till barnmorskan och se om vår lilla bebis har fixerat sig. Det börjar närma sig nu. Jag rör mig fram som en elefant dansandes på lina och jag är så vacker och stolt!

I lördags hade några kära vänner en babyshower för mig. Jag och bebis blev riktigt uppvaktade. Såklart blir gipsavtrycket en rejäl höjdpunkt, wow! Är den där fina magen verkligen min? Är tuttarna så där stora? Höga poäng går även till fotbadet, det var riktigt skönt. Tack tjejer och tack även för god mat och mycket fina presenter, ni är chokladpudding med mycket grädde allihop och det är jag tacksam för!

Er vän A.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar