fredag 16 januari 2009

När eljusspåren ledde mig hem

Första kvällen som bloggare...

Är ju inne i ett nytt kapitel i mitt liv skulle man kunna säga, eller i alla fall snart, närmare bestämt om fem och en halv vecka. Man har ju haft en del nya kapitel i sitt liv tidigare och det är väl tur det, då går ju allt framåt liksom. Jag undrar hur just min bok kommer att se ut den dagen den är färdigskriven?

Det känns lite nu som om hjärter dam vänder blad för en ny eskapad och det är underbart! I mina ögon är nu våren endast ung och oanvänd, precis som jag vill ha den. Kan inte tänka mig något mer underbart att fylla den med! Jag vill bara vara med dig, med dig, med dig!

Jag har nog sett varenda vrå av Sveriges land, Det känns som man har rest runt en del och irrat runt på krogar och på grand och att man nu är redo och längtar efter dig, efter dig, efter dig...

Du är helt enkelt resan som jag velat ska ta fart, du är även början på något nytt och något underbart och jag skall samla mina krafter och göra något stort för dig, för dig för dig...

Jag blev hög då den dagen då du kom och jag hoppas att jag aldrig kommer nyktra till, för det här är slutet på min gamla resa och början på en ny med dig, med dig, med dig!

Nya dagar väntar nu med nya tidsfördriv och allt liksom kräver mera nu- älskade, älskade du!

'Den vackraste stunden i livet blir den då du kom - Välkommen kära Baby!

Din mor tillsammans med Lasse W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar