måndag 25 januari 2010

Nu är det JUL igen...

...nej, inte alls. Men det är ganska mysigt att tänka tillbaka på den. Min första JUL...och...ja...sedan tog det ett tag innan mamma fick över fotona till datorn...
Underbara Öret innan avfärd till Bergslagskogen. Tänk att min första jul blev en sådan vacker vit?
Förväntansfulla...hmm...stora som små...
Vad är detta? Klämma och känna...Till oss? Delar vi lika kussa?
I am waiting...and waiting.
Tur att morfar finns. Bus är KUL!
Och ja...två pappor.

Mys med mormor och morfar.
Bus med Bellabus, vad annars? Vad händer....Någon kommer...
Shit! Tomten är här! Tomten!!! Fattar ni vilken grej? Ser ni så tuff jag är?
Pappa hjälper tomten att läsa...
....Bella och jag fick fullt upp...
Wow! En egen Bobby car...what a surprise! Here I come!
Tack morf...Äh...Tomten. Nu blir det Bobby car race i sommar med mina polare. Det kan ni ger på!
Kärlek...
...och mer kärlek. Även om fotona från vår bröllopsresa till Thailand är borta så har vi FILMEN kvar och det är KUL! Ingen Kalle Anka, Anna Anka eller Karl-Bertil Jonsson för vår del alltså. Här stod det Krabi -09 på reportoaren.
Och julen varar ända till Påska... Förväntansfulla kusiner på juldagen hos farmor och farfar.
Va? Nej, det är inte sant? Inte kommer väl tomten TVÅ dagar?
Kussa Natalie hade varit snäll. Quality time med farbror. Love you farbror.
Lek och bus.
Det här med jul tar på krafterna så jag softar lite.
Myspys.
Ja, förutom pappa...han tog igen lite lektid med kussera...
Tack! Ha ett fortsatt trevligt 2009. Kram från mig, mamma och pappa.

1 kommentar:

  1. Hej på er! Va roligt att se lite bilder från eran jul! Underbart! Hoppas allt är bra med er!? kram

    SvaraRadera