tisdag 22 december 2009

Jag diggar...

...mitt arbete, det är oerhört roligt.
...att vara mammaledig, det är också oerhört roligt.
...inte att ta körkort. det är inte kul!

Varför måste man ibland göra "tråkiga" saker?

Snart är det nyår och det är dags att avfyra sina nyårslöften (om man nu tänker tända lågan på några sådana). Jag har läst att nyårslöften skall vara korta och rimliga att nå. Jag funderar på om mitt skulle vara att börja använda läppstift lite oftare? Det kanske kunde vara något?

4 kommentarer:

  1. Men Annie.Frid!! Har ni gift er! Stort grattis från mig! Och god jul! Kram från Åsa R : )

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, både jobb och mammaledighet är roligt! Det bästa vore väl en fin kombination av de båda =)

    Kul att vi sprang på varandra på "hemmaplan"! Er lille guldklimp är så fin! Synd att jag inte hade min med mig...

    Gott Nytt År! Lycka till med körkortet!
    Kram, Maria H

    SvaraRadera
  3. Saknar dig Åsa. Skulle vara så kul att ses. Jag har ju inte ens träffat din minsting än. Får höra av mig när jag kommer till Gurkis nästa gång. Stor kram
    Ps. Trodde Mario skulle dyka upp i Robinson?

    SvaraRadera
  4. Oerhört kul att springa på dig med Maria! Nästa gång har du med dig ditt lilla mirakel på Pekås ju. Pekås och Billiga Niklas tror att det är det som gäller när man är hemmavid och vill springa på folk.

    Kram

    SvaraRadera