söndag 1 november 2009

Scary

Ring!!!...ring!!!! ....ring!!!....ring!!!

Fröken F:
-Men gå och öppna då!
Mr Oa:
- Men gör det själv då! ( tittar ut genom köksfönsret...ler) Ja, herregud jag törs inte!
Fröken F (öppnar dörren)
Två monster:
- Bus eller godis?
Fröken F (kaos i hjärnan...tänker..inget godis hemma...shit de där små ungarna kanske hoppar på mig och kastar ägg som de gjorde på vän J... eller ännu värre de kanske tar med mig till yttre rymden.... här gäller att agera snabbt):
- Ja...usch...fy så läskiga...hjälp så rädd jag blir...vänta ett slag (viskar till Mr Oa) Vad ger vi dem?
Mr Oa (viskar):
- Inte vet jag ...nu får du lösa det...du öppnade...
Fröken F. (Letar...tänker...finner...bättre att vara på den säkra sidan och inte riskera ngt mindre behagligt)
- Här... Varsågoda!
Två monster:
-WOW! Shit! Wow! Tack...tack...så mycket!

Helt plötsligt verkade de båda minimonstren inte så läskiga längre...det bara rann av dem... Där stod jag utan mitt helgmys...båda glassarna a la mega size och hela påsen med favoritsnackset var borta...Slurp! Bara så där..snopet värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar