söndag 1 november 2009

Funderar starkt...

...på att ta en shoppingtur imorgon eller på onsdag, en egodag helt enkelt. Skulle behöva en ny top tror jag, en röd är jag rätt övertygad om att jag m-å-s-t-e ha.

För övrigt börjar ångesten lite smått krypa på... Ska jag verkligen lämna bort Lilleman en hel dag och en hel natt? Nja...det får vi nog allt se hur det blir med det... Mormor och morfar vill "låna".

Föresten är jag nog inte en "riktig" mamma fullt ut...Jag har kommit på att jag t e x inte stryker, inte planterar blommor och inte sorterar sockor. Stackars Lillkillen, han får använda ostrukna hårda jeans i ett opyntat hem! Vad skall det bli av honom? Undrar när han kommer på mig? Hoppas han älskar mig lika mycket ändå och inte väljer att flytta hem till mormor på heltid, för då får jag verkligen tänka om.

Tills dess tänker jag varken stryka, sortera eller plantera utan köra på samma spår.
- Och nej, jag blev inte en annan person när jag fick barn. Jag är fortfarande samma Fridolina...en aning rikare bara...Ja, rikast skulle man nog faktiskt kunna säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar