lördag 5 september 2009

News!

"2009-07-13
Den 21 september släpps nya albumet ”Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen” Albumet spelades in senvåren 2009 i Grouse Lodge på Irland och arbetet slutförs i Stockholm under andra halvan av juli. Bandet är samma som på förra plattan fast kompletterat med Anna Stadling och Malin-My Nilsson, bägge välbekanta för Winnerbäck-fansen. Ola Gustafsson och Lars Winnerbäck har delat på rollen som producent. Omslagsdesignen är signerad Karl-Magnus Boske och alla fotografier är tagna av Lars Winnerbäck. Albumet släpps även som en limiterad box som, förutom nya CD-albumet, innehåller sångboken ”112 Sånger”, en vinylversion av nya albumet samt ett antal fotografier av Lars Winnerbäck. Allt i en snygg box i LP-format. Redan 21 augusti kommer dock första smakprovet i form av singeln ”Jag får liksom ingen ordning”. Den går samtidigt ut i butik, för digital nedladdning och till radio."

(http://www.winnerback.se/)

Plötsligt får de två smsen Fröken F. fått i sin inkorg en helt ny dimension!

Denna gång skulle jag ej infinna mig, jag var bestämd. Idag har jag mött den nya texten...på väg...i bilen och jag lyssnade och jag hänfördes. Jag har även lyssnat till mina goda vänners värmande ord...

Resultatet? Jo, jag är fast, även denna gång! I am all your's Lasse!

http://www.youtube.com/watch?v=BpsRQ91YBXQ

1 kommentar:

  1. Haha! Jag trodde du förstod varför du fick mina sms! ;) Vi ses, nu är jag ju hemma igen! Kram

    SvaraRadera