torsdag 2 januari 2014

Andra januari

Fortsätter med baciller. Är lite lagom trött på detta nu. Mi var vaken mellan ett och tre inatt- hon kräktes stackars liten efter att hon hostat mycket. Idag drömmer jag mig som många andra iväg till varmare breddgrader och ledighet med familjen. Sedan annandag jul har vi gått lite och trampat i julegröten - klibbat fast. Nu vill även vi ta in tulpaner och dofta Ajax, men framförallt skrämma bort de vidriga bacillerna! Japp! Nu får det vara nog- nu får det räcka- jag är slut som artist denna andra dag detta nya år och långt ifrån de där tulpanerna. Nu tar jag med mig min kille och åker och köper ett årskort på Gustavsvik- det skall vara roligt att leva nu och se fram mot saker.  Även om vi inte kan hoppa i plurret just idag har vi något att längta till. Skickar in en sommarbild på mina favoriter och några nyårspics. Sovande febertussa och otroligt stark superhjälte firade pappan och jag med denna gång. Ha en fin dag! @johanssons.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar