onsdag 21 september 2011

HÖSTKRAFT...

















...för gravida och trötta finns att hämta på Falla hos de bästa. Underbara familj, jag älskar er så! Härlig luft, lugna promenader, safttillverkning, äppelplock, bullbak och vattenlek kommer man långt på. Det gäller att passa sig för energitjuvar och ha fokus på det rätta, även om det inte alltid är så lätt alla gånger. Härlig är hösten, härligt är livet. Ett litet hjärta slår inuti min kropp och idag har vi än en gång hört det. Kärleken är stor, liksom längtan.


Imorgon är en ny höstdag och vi hoppas vakna till skön sol. En minilista är skriven och jag tänker börja beta av den i lagom takt. Vi bor i det finaste hus man kan tänka sig, mitt i en liten, liten flyttkaos, men mina inredningsådror har ändock börjat flyta allt starkare och imorgon skall projekteras. Jag skall även se till att dejta en av de bästa, om det så bara blir över en varm oboy och vispgrädde. Det gäller att suga in och ta vara på stunder.


Torsdag imorgon och familjen Johansson blir fulltalig, längtan är större än störst. Med några bebiskickar i magen önskar jag er med ett leende på läpparna en mycket god natts sömn.


/Kram Fru J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar