måndag 4 april 2011

Laughter.

Jag tycker om att skratta. Jag tycker om när andra människor skrattar. Ändå så skrattas det så lite. Vad är det för fel? Skratta åt. Skratta med. Det förstnämnda verkar vara det som de flesta drar på munnen åt. Jag fattar inget. Jag tror på den goda människan. Jag tänker inte delta. Jag ler med dig om du ler med mig. Sen kan resten av människan vara. Det räcker så.

Hoppas ni har haft en bra dag och att ni bjöd på ett extra leende. Det kostar dig inget och ingen kommer ta din plats. Det är ingen tävling. Om så är fallet deltar jag inte, du får min biljett. Jag tänker fortsätta riskera att hamna i skrattgropar, det får mig att må bra i alla fall, t o m när saker går fel, eller inte blir som man planerat. Som sagt...lite Rock'n roll ska man ha i livet.


Trevlig tisdag kära läsare/ Fru Johansson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar