tisdag 24 mars 2009

Du vinner över mig

..."Du vinner, Du vinner över mig...

...inget kan stoppa mig... Du vet vad Du vill ha... dina ögon lockar mig... dina blickar gör mig svag... jag tappar all kontroll, kan inte låta bli, det spelar ingen roll... Du vinner över mig...


...jag trodde jag var osårbar...jag trodde jag var stark....men inget är sig likt jag fångas här och nu... kan inte låta bli, men jag ger upp för: Du vinner, Du vinner över mig, ja... jag är jag är förlorad i dig...


Jag har inget annat val, jag måste säga nej...jag måste släppa tag, Du vinner över mig...

...jag släpper allt jag har... Du är så underbar...

Du vinner över mig... jag är förlorad i dig... jag har inget annat val... jag måste släppa tag... Du vinner över mig..."



(Utdrag ur M. Rickfors, "Du vinner över mig")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar